page_banner

News

LOWCELL Tavola in polipropilene spumatu

LOWCELL Polypropylene foamed Board hè sviluppatu indipendentemente da a nostra cumpagnia.

Hè una foglia di schiuma di polipropilene pocu espansa da una tecnulugia di scuma di estrusione originale.Hè un materiale ecologicu in un sanitariu, innocu per a scuma di diossidu di carbonu.U diossidu di carbonu (CO2) chì hè u gasu inerte hè utilizatu per a scuma di Lowcell, è nè u gasu combustibile, fluorocarbonu nè l'agente di soffiu di risuluzione chimica sò usati. schiuma reticulata di quasi 100% polipropilene.

LOWCELL hè dotatu di e proprietà d'isolazione termica è d'ammortizzamentu ottimali grazie à e bolle d'aria in l'internu.

Materiale core per copre di bagnu, materiale chì impedisce a condensazione, materiale chì ammortizza.

Breve introduzione di pannelli di polipropilene spumati

A tavola spumata in PP, cunnisciuta ancu com'è tavola spumante di polipropilene (PP), hè fatta di polipropilene (PP) da gas di diossidu di carbonu.A so densità hè cuntrullata in 0,10-0,70 g / cm3, u gruixu hè 1 mm-20 mm.Havi un'eccellente stabilità termale (a temperatura massima d'usu hè 120%) è stabilità dimensionale di i prudutti à alta temperatura, superficia adattata è liscia, eccellenti adattabilità à i microonde, degradabilità è eccellente processabilità.

Pruprietà di u bordu spumante di polipropilene

Eccellente resistenza à u calore.L'espuma di PS hè generalmente aduprata à 80 ℃, u PE spumatu pò resiste solu à 70-80 ℃, mentre chì u PP spumatu pò sustene 120 ℃.A so forza di compressione hè più bassa di quella di PUR duru è PS spumatu, ma più altu di quella di PUR Soft.Un insulamentu termicu notevule, una bona resilienza è un assorbimentu d'energia d'impattu elevatu.

Ipsum Dolor per pannelli in schiuma di polipropilene

L'usu di polipropilene spumatu hè assai estensivu.Hè stata appiicata da petite à grande à u cascu.U polipropilene spumante pò ghjucà un rolu impurtante in a fabricazione di l'equipaggiu, cartoleria, imballaggio, automobile, ferrovia d'alta velocità, aerospaziale, custruzzione, prutezzione di a salute è altri campi per a so eccellente resistenza à u calore, sanità, isolamentu termicu è un bonu effettu ambientale.


Tempu di post: 30-Sep-2021