page_banner

News

Breve introduzione di pannelli di schiuma PP

A tavola di schiuma PP, cunnisciuta ancu com'è tavola di schiuma di polipropilene (PP), hè fatta di polipropilene (PP) da gas di diossidu di carbonu.A so densità hè cuntrullata in 0,10-0,70 g / cm3, u gruixu hè 1 mm-20 mm.Havi un'eccellente stabilità termale (a temperatura massima d'usu hè 120%) è stabilità dimensionale di i prudutti à alta temperatura, superficia adattata è liscia, eccellenti adattabilità à i microonde, degradabilità è eccellente processabilità.

Pruprietà di u bordu di schiuma PP

Eccellente resistenza à u calore.L'espuma di PS hè generalmente aduprata à 80 ℃, u PE spumatu pò resiste solu à 70-80 ℃, mentre chì u PP spumatu pò sustene 120 ℃.A so forza di compressione hè più bassa di quella di PUR duru è PS spumatu, ma più altu di quella di PUR Soft.Un insulamentu termicu notevule, una bona resilienza è un assorbimentu d'energia d'impattu elevatu.

Applicazione di pannelli di schiuma PP

Ipsum Dolor per pannelli in schiuma PP

L'usu di PP spumatu hè assai estensivu.Hè stata appiicata da petite à grande à u cascu.Foamed PP pò ghjucà un rolu impurtante in l'imballaggio, l'automobile, a ferrovia d'alta velocità, l'aerospaziale, a custruzzione è altri campi per a so eccellente resistenza à u calore, sanità, isolamentu termicu è bonu effettu ambientale.

Esigenze di mostra

U cliente deve furnisce:

1. U cliente deve furnisce infurmazione di mostra (nome di a cumpagnia, Dipartimentu, nome di u destinatariu, numeru di cuntattu) per mail

2. Usu è esigenze spiciali di u bordu (per diversi scopi, selezziunate diversi tipi di materiali per mandà campioni)

3. A quantità, u rapportu di spuma, u culore, u spessore x lunghizza x larghezza di u pianu necessariu

U costu di a consegna espressa di mostra o di a logistica serà a carico di u cliente

Un gran numaru di campioni sarà addebitatu una tarifa di mostra

Dapoi u 2012, a nostra sucietà hà participatu à CeMAT Asia tenuta in Shanghai ogni annu.

Per risponde à i bisogni di i clienti, avemu ancu participatu à ceMAT Asia tenuta in Guangzhou in l'ultimi anni.

Mostreremu novi prudutti à a mostra per fà più clienti cunnosce u nostru bordu.Alloratehi ponu truvà prudutti adattati per l'usu.

Participeremu à l'Interfoam Expo China 2022 tenuta à u Shanghai New International EXPO Center Sourcing l'8-10 di marzu 2022.

Interfoam hè l'unica mostra prufessiunale per l'industria di a schiuma in a regione Asia Pacificu, cusì, chì hè una grande riunione annuale chì i prufessiunali di l'industria di a schiuma ùn ponu micca mancà.

I nostrinumeru di standis G10,emostra Htuttihè e4.

Sè site interessatu, pudete visità allora.


Tempu di Postu: Aug-02-2021